The Main External Factors Forming Consumer Behavior Patterns in Ukrainie
w książce:BUSINESS AND NON-PROFIT ORGANIZATIONS FACING INCREASED COMPETITION AND GROWING CUSTOMERS’ DEMANDS ISSN: 2543-540X ISBN: 978-83-9514082-2-8 Wydawca: Foundation for the Dissemination of Knowledge and Science “Cognitione”, Wyższa Szkoła Biznesu – National-Louis University in Nowy Sącz Opublikowano: 2018 Miejsce wydania: Nowy Sącz Liczba stron: 18 Liczba arkuszy wydawniczych: 0.55
Autorzy / Redaktorzy / Twórcy
Imię i nazwisko
Wydział
Katedra
Do oświadczenianr 3
Grupaprzynależności
Dyscyplinanaukowa
Procent udziału
Liczba punktów do oceny pracownika
Liczba punktów wg kryteriów ewaluacji
Vasyl Lypchuk
WZiMK
Katedra Zarządzania i Marketingu*
Tak
zaliczony do "N"
Nauki o zarządzaniu i jakości
50
5.00
2.50
Yaroslava Larina
Nie
spoza "N" jednostki
50
.00
.00
Grupa MNiSW: Autorstwo rozdziału w monografii spoza listy wydawnictw 2019 Punkty MNiSW: 5