Notice: Undefined index: linkPowrot in C:\wwwroot\wwwroot\publikacje\publikacje.php on line 1275
Publikacje
Pomoc (F2)
[81130] Rozdział:

The Main External Factors Forming Consumer Behavior Patterns in Ukrainie

w książce:   BUSINESS AND NON-PROFIT ORGANIZATIONS FACING INCREASED COMPETITION AND GROWING CUSTOMERS’ DEMANDS
ISSN:  2543-540X
ISBN:  978-83-9514082-2-8
Wydawca:  Foundation for the Dissemination of Knowledge and Science “Cognitione”, Wyższa Szkoła Biznesu – National-Louis University in Nowy Sącz
Opublikowano: 2018
Miejsce wydania:  Nowy Sącz
Liczba stron:  18
Liczba arkuszy wydawniczych:  0.55
 
  Autorzy / Redaktorzy / Twórcy
Imię i nazwisko Wydział Katedra Do oświadczenia
nr 3
Grupa
przynależności
Dyscyplina
naukowa
Procent
udziału
Liczba
punktów
do oceny pracownika
Liczba
punktów wg
kryteriów ewaluacji
Vasyl Lypchuk orcid logo WZiMKKatedra Zarządzania i Marketingu*Takzaliczony do "N"Nauki o zarządzaniu i jakości505.002.50  
Yaroslava Larina Niespoza "N" jednostki50.00.00  

Grupa MNiSW:  Autorstwo rozdziału w monografii spoza listy wydawnictw 2019
Punkty MNiSW: 5