Notice: Undefined index: linkPowrot in C:\wwwroot\wwwroot\publikacje\publikacje.php on line 1275
Publikacje
Pomoc (F2)
Brak informacji o książce wieloautorskiej, której częścią jest ten rozdział !

[7340] Rozdział:

Rola konsumenta w „oddolnym” ustalaniu celów społecznych przedsiębiorstwa

w książce:   Nowa ekonomia instytucjonalna. Teoria i zastosowania, praca pod red. St. Rudolfa
Wydawca:  Wyższa Szkoła Ekonomii i Prawa im. prof. Edwarda Lipińskiego w Kielcach
Opublikowano: 2009
Miejsce wydania:  Kielce
Liczba stron:  15
Liczba arkuszy wydawniczych:  0.75
 
  Autorzy / Redaktorzy / Twórcy
Imię i nazwisko Wydział Katedra Procent
udziału
Liczba
punktów
Ewa Grzegorzewska-Ramocka100.00  

Grupa MNiSW:  Rozdział w monografii w języku polskim
Punkty MNiSW: 0