Notice: Undefined index: linkPowrot in C:\wwwroot\wwwroot\publikacje\publikacje.php on line 1275
Publikacje
Pomoc (F2)
[68060] Artykuł:

Koncepcja modelu biznesu przedsiębiorstwa działającego w branży odlewniczej

Czasopismo: Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu   Zeszyt: 475, Strony: 343-356
ISSN:  1899-3192
Opublikowano: 2017
Liczba arkuszy wydawniczych:  1.00
 
  Autorzy / Redaktorzy / Twórcy
Imię i nazwisko Wydział Katedra Do oświadczenia
nr 3
Grupa
przynależności
Dyscyplina
naukowa
Procent
udziału
Liczba
punktów
do oceny pracownika
Liczba
punktów wg
kryteriów ewaluacji
Anna Walczyk orcid logo WZiMKKatedra Zarządzania i Marketingu*Niespoza "N" jednostkiNauki o zarządzaniu i jakości10010.00.00  

Grupa MNiSW:  Publikacja w recenzowanym czasopiśmie wymienionym w wykazie ministra MNiSzW (część B)
Punkty MNiSW: 10


Web of Science LogoYADDA/CEON    
Słowa kluczowe:

odlewnictwo  model biznesu  wymiary modelu 



Streszczenie:

Dynamicznie zmieniające się uwarunkowania działalności przedsiębiorstw zmuszają je do ciągłego doskonalenia systemu zarządzania. Jedną z nowoczesnych metod zarządzania przedsiębiorstwem, nazywaną wzorcem działań decyzyjnych, sprzyjającą osiąganiu sukcesu rynkowego, jest model biznesu, który jest szeroko opisywany w literaturze naukowej. Natomiast niewiele badań dotyczących zastosowania modelu w praktyce gospodarczej powoduje lukę. W artykule podjęto próbę opracowania koncepcji modelu biznesu dla przedsiębiorstwa działającego w branży odlewniczej. Osiągnięcie celu umożliwiło połączenie wyników analizy teorii w zakresie modelu biznesu, specyficznych cech odlewnictwa, trendów i uwarunkowań jego rozwoju w przyszłości oraz przykładów mogących być przedmiotem działań w poszczególnych wymiarach modelu biznesu przedsiębiorstwa odlewniczego.