Notice: Undefined index: linkPowrot in C:\wwwroot\wwwroot\publikacje\publikacje.php on line 1275
[6345] Artykuł: Orientacja marketingowa przedsiębiorstw transportowych(Marketing orientation of transport companies)Czasopismo: Zeszyty Naukowe Politechniki Świętokrzyskiej. Seria: Nauki Ekonomiczne Tom: 1, Zeszyt: 32, Strony: 195-203 ISSN: 1234-3927 Opublikowano: 2004 Liczba arkuszy wydawniczych: 0.45 Autorzy / Redaktorzy / Twórcy
Grupa MNiSW: Pozostałe publikacje (niepunktowane) Punkty MNiSW: 0 Słowa kluczowe: orientacja marketingowa  przedsiębiorstwo transportowe  |
W referacie podjęto rozważania na temat istoty i zasad kształtowania orientacji marketingowej przedsiębiorstw. Przedstawiono również wyniki jednego z obszarów autorskich badań przeprowadzonych w przedsiębiorstwach PKS województwa mazowieckiego. Badania te dotyczyły różnych aspektów dostosowania tych przedsiębiorstw do reguł gospodarki rynkowej, w tym również ich zorientowania rynkowego.
The article deals with the matter and rules in formation of marketing orientation in companies. The results of original research programme carried out in PKS companies of Mazovian province have been also presented. The investigation was focused on different aspects of the companies adaptation to the rules of market economy, as well as on their market orientation.