Wpływ rodzaju recyklowanego materiału na właściwości podbudowy w technologii asfaltu spienionego
w książce:Estetyka i ochrony środowiska w drogownictwie, Rozdział: c. Recykling, technologie i materiały drogowe ISBN: 83-87414-78-6 Wydawca: Stowarzyszenie Inżynierów I Techników Komunikacji Rzeczypospolitej Polskiej Oddział w Lublinie. Opublikowano: Wrzesień 2007 Miejsce wydania: Lublin Liczba stron: 12 Liczba arkuszy wydawniczych: 0.50
Autorzy / Redaktorzy / Twórcy
Imię i nazwisko
Wydział
Katedra
Procent udziału
Liczba punktów
Marek Iwański
WBiA
Katedra Inżynierii Komunikacyjnej
33
1.50
Anna Chomicz-Kowalska
WBiA
Katedra Inżynierii Komunikacyjnej
33
1.50
Waldemar Świąder
33
.00
Grupa MNiSW: Rozdział w monografii w języku polskim Punkty MNiSW: 3
B I B L I O G R A F I A
[1] Chomicz A.: „Ocena przydatności asfaltów do spieniania”, Zeszyty Naukowe Politechniki Śląskiej, z. 109, 2006, s. 53-60. [2] Iwański M., Chomicz A.: „Przydatność do spienienia asfaltów drogowych stosowanych w Polsce”, Drogownictwo Nr 8, 2006, s. 267-271 [3] Iwański M.: „Podbudowa z asfaltem spienionym”, Drogownictwo Nr 3, 2006, s. 97-106. [4] Iwański M.: Wodo- i mrozoodporność betonu asfaltowego z kruszywem kwarcytowym”, V Międzynarodowa Konferencja „Trwałe i bezpieczne nawierzchnie drogowe”, Kielce, 11-12 maja 1999, s. 77-84. [5] Jenkins K.J.: Mix Design Consideration for Cold and Half-warm Bituminous Mixes with emphasis on Foamed Bitumen. PhD Dissertation, University of Stellenbosch, South Africa, 2000. [6] Norma PANK 4302 „Nawierzchnie asfaltowe. Odporność na niskie temperatury. Metoda oznaczania wytrzymałości na pośrednie rozciąganie”. [7] Wirtgen Cold Recycling Manual. Wirtgen GmbH. Windhagen. Germany. 2004.