Notice: Undefined index: linkPowrot in C:\wwwroot\wwwroot\publikacje\publikacje.php on line 1275
[5420] Artykuł: Cele społeczne przedsiębiorstw a kierunki inwestowaniaCzasopismo: Handel Wewnętrzny Zeszyt: 4-5, Strony: 75-83ISSN: 0438-5403 Opublikowano: 2004 Autorzy / Redaktorzy / Twórcy
Grupa MNiSW: Publikacja w recenzowanym czasopiśmie wymienionym w wykazie ministra MNiSzW (część B) Punkty MNiSW: 6 ![]() Słowa kluczowe: Społeczna odpowiedzialność biznesu  Badania konsumenckie  Konsument  Młodzież  Zakup  Keywords: Corporate Social Responsibility CSR  Consumer research  Consumer  Young people  Purchasing  |
Celem artykułu jest ocena znaczenia, jakie ma dla młodych i dojrzałych konsumentów fakt realizacji celu społecznego przez przedsiębiorstwo przy zakupie produktu określonej kategorii. Dla wielu producentów może ona stanowić cenną informację w wytyczaniu kierunków inwestowania.