Notice: Undefined index: linkPowrot in C:\wwwroot\wwwroot\publikacje\publikacje.php on line 1275
Publikacje
Pomoc (F2)
[5420] Artykuł:

Cele społeczne przedsiębiorstw a kierunki inwestowania

Czasopismo: Handel Wewnętrzny   Zeszyt: 4-5, Strony: 75-83
ISSN:  0438-5403
Opublikowano: 2004
 
  Autorzy / Redaktorzy / Twórcy
Imię i nazwisko Wydział Katedra Procent
udziału
Liczba
punktów
Ewa Grzegorzewska-RamockaWZiMK1006.00  

Grupa MNiSW:  Publikacja w recenzowanym czasopiśmie wymienionym w wykazie ministra MNiSzW (część B)
Punkty MNiSW: 6


Web of Science LogoYADDA/CEON    
Słowa kluczowe:

Społeczna odpowiedzialność biznesu  Badania konsumenckie  Konsument  Młodzież  Zakup 


Keywords:

Corporate Social Responsibility CSR  Consumer research  Consumer  Young people  Purchasing 



Streszczenie:

Celem artykułu jest ocena znaczenia, jakie ma dla młodych i dojrzałych konsumentów fakt realizacji celu społecznego przez przedsiębiorstwo przy zakupie produktu określonej kategorii. Dla wielu producentów może ona stanowić cenną informację w wytyczaniu kierunków inwestowania.




B   I   B   L   I   O   G   R   A   F   I   A
E. Grzegorzewska-Ramocka, Cele społeczne działań marketingowych przedsiębiorstw w ocenie młodzieży akademickiej (projekt badawczy nr 4.10/8.63 Politechniki Świętokrzyskiej w Kielcach).
J.J. Lambin: Strategiczne zarządzanie marketingowe, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2001, s. 108.
T. Levitta, L&apos
imagination au service du marketing, Economica, paris 1985, s. 85-90.
P. Pratley, Etyka w biznesie, Gebethner & Ska, Warszawa 1998, s. 110-134.