Notice: Undefined index: linkPowrot in C:\wwwroot\wwwroot\publikacje\publikacje.php on line 1275
Publikacje
Pomoc (F2)
[41550] Rozdział:

Relacja jako podstawa kreowania strategii marketingowej klastra (na przykładzie Wschodniego Klastra Odlewniczego Kom-Cast)

w książce:   Biznes i społeczeństwo - finansowe i marketingowe warunki funkcjonowania organizacji
ISBN:  978-83-89639-29-5
Wydawca:  Wydawnictwo Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. prof. Stanisława Tarnowskiego w Tarnobrzegu
Opublikowano: 2015
Miejsce wydania:  Tarnobrzeg
Liczba stron:  18
Liczba arkuszy wydawniczych:  1.00
 
  Autorzy / Redaktorzy / Twórcy
Imię i nazwisko Wydział Katedra Procent
udziału
Liczba
punktów
Ewa Grzegorzewska-RamockaWZiMKKatedra Zarządzania i Marketingu*1005.00  

Grupa MNiSW:  Rozdział w monografii w języku polskim
Punkty MNiSW: 5