Notice: Undefined index: linkPowrot in C:\wwwroot\wwwroot\publikacje\publikacje.php on line 1275
Publikacje
Pomoc (F2)
[134790] Artykuł:

Advanced Motion Prediction for Virtual Reality Gaming: a CNN-Based Approach

(Zaawansowane przewidywanie ruchu w grach wirtualnej rzeczywistości: podejście oparte na CNN)
Czasopismo: 34th International Conference on Artificial Reality and Telexistence & the 29th Eurographics Symposium on Virtual Environments  
Opublikowano: Grudzień 2024
 
  Autorzy / Redaktorzy / Twórcy
Imię i nazwisko Wydział Katedra Do oświadczenia
nr 3
Grupa
przynależności
Dyscyplina
naukowa
Procent
udziału
Liczba
punktów
do oceny pracownika
Liczba
punktów wg
kryteriów ewaluacji
H. Jegierski Niespoza "N" jednostki08.00.00  
M. Jegierski Niespoza "N" jednostki08.00.00  
A. Łapczyński Niespoza "N" jednostki08.00.00  
P. Babiuch Niespoza "N" jednostki08.00.00  
M. Płaza orcid logo WEAiIKatedra Systemów Informatycznych *Takzaliczony do "N"Automatyka, elektronika, elektrotechnika i technologie kosmiczne8.00.00  
P. Pięta orcid logo WEAiIKatedra Systemów Informatycznych *Takzaliczony do "N"Automatyka, elektronika, elektrotechnika i technologie kosmiczne8.00.00  
G. Łukawski orcid logo WEAiIKatedra Systemów Informatycznych *Takzaliczony do "N"Automatyka, elektronika, elektrotechnika i technologie kosmiczne8.00.00  
S. Deniziak orcid logo WEAiIKatedra Systemów Informatycznych *Takzaliczony do "N"Automatyka, elektronika, elektrotechnika i technologie kosmiczne8.00.00  
J. Opałka WEAiINiespoza "N" jednostki08.00.00  
A. Jasiński WEAiINiespoza "N" jednostki08.00.00  
M. Igras-Cybulska Niespoza "N" jednostki08.00.00  
P. Węgrzyn Niespoza "N" jednostki08.00.00  

Grupa MNiSW:  Konferencja Informatyczna
Punkty MNiSW: 0


Pełny tekstPełny tekst     DOI LogoDOI    
Keywords:

virtual reality  neural networks  sensor devices and platforms 



Abstract:

A novel motion prediction model (MPM) for virtual reality (VR) video games was developed, consisting of a motion recognition model (MRM) and a next movement prediction model (NMPM), both using convolutional neural networks (CNNs). Motion capture was performed with HTC Vive Pro and Meta Quest 2. Two custom datasets were created to train the MRM and NMPM. Our method achieved a top-1 accuracy of 77% and a top-2 accuracy of 90%, even with motion data sequences sharing similar initial stages but diverging in subsequent movements.