Notice: Undefined index: linkPowrot in C:\wwwroot\wwwroot\publikacje\publikacje.php on line 1275
[13295] Artykuł: Wykorzystanie analizy SWOT w kształtowaniu strategii marketingowej przedsiębiorstwa PKSCzasopismo: Autobusy: technika, eksploatacja, systemy transportowe Tom: 1, Zeszyt: 7-8, Strony: 28-32ISSN: 1509-5878 Opublikowano: 2000 Liczba arkuszy wydawniczych: 0.50 Autorzy / Redaktorzy / Twórcy
Grupa MNiSW: Publikacja w recenzowanym czasopiśmie wymienionym w wykazie ministra MNiSzW (część B) Punkty MNiSW: 1 Pełny tekst YADDA/CEON Słowa kluczowe: przedsiębiorstwa transportowe  strategia marketingowa  analiza SWOT  |
Jednym z podstawowych symptomów przemian zachodzących w gospodarce jest globalizacja gospodarki i związany z nią przepływ kapitału i informacji. Doprowadziło to do powstania globalnej konkurencji, która stanowi zagrożenie, ale i szansy dla przedsiębiorstw pasażerskiego transportu zbiorowego. W artykule zaprezentowano metodę analizy strategicznej jaką jest analiza SWOT. Rozważania teoretyczne poparto przykładem analizy przeprowadzonej w przedsiębiorstwie PKS w Radomiu.