Notice: Undefined index: linkPowrot in C:\wwwroot\wwwroot\publikacje\publikacje.php on line 1275
[13275] Artykuł: Wykorzystanie metod scenariuszowych w kształtowaniu strategii marketingowej przedsiębiorstw pasażerskiego transportu zbiorowego (II)Czasopismo: Autobusy: technika, eksploatacja, systemy transportowe Tom: 2, Zeszyt: 11-12, Strony: 46-48ISSN: 1509-5878 Opublikowano: 2001 Liczba arkuszy wydawniczych: 0.45 Autorzy / Redaktorzy / Twórcy
Grupa MNiSW: Publikacja w recenzowanym czasopiśmie wymienionym w wykazie ministra MNiSzW (część B) Punkty MNiSW: 1 YADDA/CEON Słowa kluczowe: metoda scenariuszy  zarządzanie transportem  transport publiczny  |
Niniejszy artykuł jest kontynuacją rozważań podjętych w numerze 7-8/2001. Przedstawiono wówczas podstawy teoretyczne wykorzystania metod scenariuszowych w procesie kształtowania strategii marketingowej przedsiębiorstwa transportowego. Zasygnalizowano również, że w jednym z najbliższych numerówprzedstawione zostaną wyniki badań zrealizowanych w przedsiębiorstwach PKS związanych z prezentowaną metodą - wyniki te zaprezentowane zostaną w niniejszym artykule.