W artykule podjęte zostały rozważania dotyczące możliwości wykorzystania metod scenariuszowych w przedsiębiorstwach transportowych. Artykuł ten jest kolejnym w cyklu prezentacji, na łamach czasopisma "AUTOBUSY", metod analizy strategicznej, które mogą być wykorzystane przez przedsiębiorstwa transportowe.
B I B L I O G R A F I A
[1] Kłeczek R., Kowal W., Woźniczka J.: Strategiczne planowanie marketingowe. PWE, Warszawa 1997. [2] Kees van der Heijden: Planowanie scenariuszowe w zarządzaniu strategicznym. Dom Wydawniczy ABC. Kraków, 2000. [3] Kreikebaum H.: Strategiczne planowanie w przedsiębiorstwie. PWN. Warszawa 1996. [4] Kotler Ph.: Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola. Wydawnictwo Gebethner & Ska. Warszawa 1994. [5] Bąkowski W.: Wizja rozwoju przedsiębiorstw PKS. Przegląd Komunikacyjny 1996 nr 10. [6] Kozubek P.: Zarządzanie zmianą jako czynnik rozwoju przedsiębiorstw pasażerskiego transportu zbiorowego PKS. Autobusy - Technika. Eksploatacja. Systemy Transportowe 2001 nr 1-2. [7] Drucker R. F.: Zarządzanie w czasach burzliwych. Nowoczesność, Warszawa 1995. [8] Bartusik K., Cabała R.: Metoda scenariuszy w planowaniu strategicznym. Przegląd Organizacji 1997 nr 2. [9] Gierszewska G., Romanowska M.: Analiza strategiczna przedsiębiorstwa. PWE. Warszawa 1999. [10] Krupski R.: Metody i organizacja planowania strategicznego w przedsiębiorstwie. Ossolineum. Wrocław 1993.