Notice: Undefined index: linkPowrot in C:\wwwroot\wwwroot\publikacje\publikacje.php on line 1275
Publikacje
Pomoc (F2)
[13245] Artykuł:

Modernizacja linii kolejowej Warszawa – Radom, koszty i korzyści zewnętrzne

(Modernization Warszawa - Radom railway, costs and external profits)
Czasopismo: Technika Transportu Szynowego   Tom: 9, Zeszyt: 10, Strony: 25-31
ISSN:  1232-3829
Opublikowano: 2002
Liczba arkuszy wydawniczych:  0.70
 
  Autorzy / Redaktorzy / Twórcy
Imię i nazwisko Wydział Katedra Procent
udziału
Liczba
punktów
Tadeusz DyrUniwersytet Technologiczno-Humanistyczny im. Kazimierza Pułaskiego w Radomiu; Wydział Transportu i Elektrotechniki33.00  
Paweł Kozubek orcid logoUniwersytet Technologiczno-Humanistyczny im. Kazimierza Pułaskiego w Radomiu; Wydział Transportu i Elektrotechniki33.00  
Beata ZagożdżonUniwersytet Technologiczno-Humanistyczny im. Kazimierza Pułaskiego w Radomiu; Wydział Transportu i Elektrotechniki33.00  

Grupa MNiSW:  Publikacja w recenzowanym czasopiśmie wymienionym w wykazie ministra MNiSzW (część B)
Punkty MNiSW: 2


Pełny tekstPełny tekst     Web of Science LogoYADDA/CEON    
Słowa kluczowe:

droga krajowa E-77  infrastruktura transportowa  linia kolejowa Warszawa - Radom  modernizacja kolei  ochrona środowiska  ruch drogowy  zanieczyszczenie powietrza 



Streszczenie:

Artykuł ten jest kolejnym w cyklu publikacji w miesięczniku Technika Transportu Szynowego, prezentujących problematykę modernizacji linii kolejowej Warszawa - Radom. Artykuł został przygotowany na podstawie pracy naukowo-badawczej wykonanej przez zespół pracowników Zakładu Logistyki i Marketingu na Wydziale Transportu Politechniki Radomskiej.




B   I   B   L   I   O   G   R   A   F   I   A
M. Kotowska-Jelonek, T. Dyr, B. Grad, A. Mężyk, B. Zagożdżon, P. Kozubek: Koncepcja realizacji modernizacji i przebudowy linii kolejowej Warszawa – Radom do prędkości 160 km/h w świetle analizy i oceny efektywności przedsięwzięcia. Politechnika Radomska im. K. Pułaskiego, Wydział Transportu. Radom, 2002.

Analiza efektywności finansowej dostosowania linii kolejowej Warszawa – Radom do prędkości 160 km/ h. Technika Transportu Szynowego 9/2002.

Koszty i korzyści transportu zbiorowego i indywidualnego w miastach (pod red. C. Rozkwitalska). IGMK, Warszawa 1997.

P. Szagała: Analiza kosztów i korzyści inwestycji w transporcie szynowym. Tor, 2001.

B. Pawłowska: Zewnętrzne koszty transportu. Problem ekonomicznej wyceny. Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego. Gdansk 2000.

Social Cost – Draft Report of the Task Force on the Social Costs of Transport. CEMT/CS (97)12.

W. Czyczuła: Analiza struktury kosztów zewnętrznych i eksploatacyjnych przy przeniesieniu potoku ruchu z dróg samochodowych na drogi szynowe. Problemy Ekonomiki Transportu 3/1998.

Synteza wyników Generalnego Pomiaru Ruchu w roku 2000 na drogach krajowych. Opracowana przez: K. J. Kowalski, K. Opoczyński, P. Więch. www.gddp.gov.pl

SITK Oddział w Warszawie. Ośrodek Rzeczoznawstwa i Usług Techniczno-Ekonomicznych: Studium modernizacji linii Warszawa – Radom z podaniem nakładów inwestycyjnych. Warszawa, 2002.

Obwieszczenie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego z dnia 15 kwietnia 2002 r. w sprawie przeciętnego wynagrodzenia miesięcznego w sektorze przedsiębiorstw w pierwszym kwartale 2002 r.