Artykuł ten jest kolejnym w cyklu publikacji w miesięczniku Technika Transportu Szynowego, prezentujących problematykę modernizacji linii kolejowej Warszawa - Radom. Artykuł został przygotowany na podstawie pracy naukowo-badawczej wykonanej przez zespół pracowników Zakładu Logistyki i Marketingu na Wydziale Transportu Politechniki Radomskiej.
B I B L I O G R A F I A
M. Kotowska-Jelonek, T. Dyr, B. Grad, A. Mężyk, B. Zagożdżon, P. Kozubek: Koncepcja realizacji modernizacji i przebudowy linii kolejowej Warszawa – Radom do prędkości 160 km/h w świetle analizy i oceny efektywności przedsięwzięcia. Politechnika Radomska im. K. Pułaskiego, Wydział Transportu. Radom, 2002.
Analiza efektywności finansowej dostosowania linii kolejowej Warszawa – Radom do prędkości 160 km/ h. Technika Transportu Szynowego 9/2002.
Koszty i korzyści transportu zbiorowego i indywidualnego w miastach (pod red. C. Rozkwitalska). IGMK, Warszawa 1997.
P. Szagała: Analiza kosztów i korzyści inwestycji w transporcie szynowym. Tor, 2001.
B. Pawłowska: Zewnętrzne koszty transportu. Problem ekonomicznej wyceny. Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego. Gdansk 2000.
Social Cost – Draft Report of the Task Force on the Social Costs of Transport. CEMT/CS (97)12.
W. Czyczuła: Analiza struktury kosztów zewnętrznych i eksploatacyjnych przy przeniesieniu potoku ruchu z dróg samochodowych na drogi szynowe. Problemy Ekonomiki Transportu 3/1998.
Synteza wyników Generalnego Pomiaru Ruchu w roku 2000 na drogach krajowych. Opracowana przez: K. J. Kowalski, K. Opoczyński, P. Więch. www.gddp.gov.pl
SITK Oddział w Warszawie. Ośrodek Rzeczoznawstwa i Usług Techniczno-Ekonomicznych: Studium modernizacji linii Warszawa – Radom z podaniem nakładów inwestycyjnych. Warszawa, 2002.
Obwieszczenie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego z dnia 15 kwietnia 2002 r. w sprawie przeciętnego wynagrodzenia miesięcznego w sektorze przedsiębiorstw w pierwszym kwartale 2002 r.