Notice: Undefined index: linkPowrot in C:\wwwroot\wwwroot\publikacje\publikacje.php on line 1275
[13205] Rozdział: Prognozowanie stanów otoczenia w kształtowaniu strategii marketingowej przedsiębiorstw pasażerskiego transportu zbiorowegow książce: Szanse i zagrożenia funcjonowania przedsiębiorstw transportu, spedycji i łączności w wrunkach jednolitego europejskiego rynku transportowegoISBN: 83-7246-006-X Wydawca: Wydawnictwa Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach Opublikowano: 2001 Miejsce wydania: Katowice Liczba stron: 17 Liczba arkuszy wydawniczych: 0.90 Autorzy / Redaktorzy / Twórcy
Grupa MNiSW: Rozdział w monografii w języku polskim Punkty MNiSW: 3 YADDA/CEON Słowa kluczowe: Przewozy pasażerskie  Przedsiębiorstwo transportowe  Strategia marketingowa  Technika scenariuszowa  Keywords: Passenger traffic  Transport company  Marketing strategy  Scenario techniques  |
W opracowaniu podjęte zostały rozważania dotyczące możliwości wykorzystania metod scenariuszowych w kształtowaniu strategii marketingowej przedsiębiorstw transportowych. Przedstawiono zarówno podstawy teoretyczne wykorzystania metod scenariuszowych do oceny stanów otoczenia, jak i wyniki badań własnych przeprowadzonych w przedsiębiorstwach PKS funkcjonujących na rynku regionalnych przewozów pasażerskich.