Notice: Undefined index: linkPowrot in C:\wwwroot\wwwroot\publikacje\publikacje.php on line 1275
Publikacje
Zapisywanie danych...
[119740] Artykuł: THE IMPACT OF COVID-19 PANDEMIC ON CONSUMER PURCHASING DECISIONSCzasopismo: Scientific Papers of Silesian University of Technology – Organization and Management Series Zeszyt: 162 ISSN: 1641-3466 Opublikowano: 2022
Autorzy / Redaktorzy / Twórcy Imię i nazwisko |
Wydział |
Katedra |
Do oświadczenianr 3 |
Grupaprzynależności |
Dyscyplinanaukowa |
Procent udziału |
Liczba punktów do oceny pracownika |
Liczba punktów wg kryteriów ewaluacji |
Edyta Gąsiorowska-Mącznik | WZiMK | Katedra Zarządzania i Marketingu* | Tak | zaliczony do "N" | Nauki o zarządzaniu i jakości | 100 | 70.00 | 70.00 |
Grupa MNiSW: Publikacja w czasopismach wymienionych w wykazie ministra MNiSzW (część A) Punkty MNiSW: 70
|