Notice: Undefined index: linkPowrot in C:\wwwroot\wwwroot\publikacje\publikacje.php on line 1275
Publikacje
Pomoc (F2)
[115780] Artykuł:

A method for improving bot effectiveness by recognising implicit customer intent in contact centre conversations

Czasopismo: Speech Communication   Tom: 143, Strony: 33-45
ISSN:  0167-6393
Opublikowano: Lipiec 2022
 
  Autorzy / Redaktorzy / Twórcy
Imię i nazwisko Wydział Katedra Do oświadczenia
nr 3
Grupa
przynależności
Dyscyplina
naukowa
Procent
udziału
Liczba
punktów
do oceny pracownika
Liczba
punktów wg
kryteriów ewaluacji
Łukasz Pawlik orcid logo WEAiIKatedra Systemów InformatycznychNiespoza "N" jednostki025140.00.00  
Mirosław Płaza orcid logo WEAiIKatedra Systemów Informatycznych *Takzaliczony do "N"Automatyka, elektronika, elektrotechnika i technologie kosmiczne2570.0070.00  
Roman Stanisław Deniziak orcid logo WEAiIKatedra Systemów Informatycznych *Takzaliczony do "N"Automatyka, elektronika, elektrotechnika i technologie kosmiczne2570.0070.00  
Ewa Boksa Niespoza "N" jednostki025.00.00  

Grupa MNiSW:  Publikacja w czasopismach wymienionych w wykazie ministra MNiSzW (część A)
Punkty MNiSW: 140


DOI LogoDOI