Strategia koopetycji w podnoszeniu konkurencyjności podmiotów gospodarczych na przykładzie branży agroturystycznej
w książce:Polityka gospodarcza w warunkach przemian rozwojowych ISBN: 978-83-7695-816-3 Wydawca: Uniewersytet Ekonomiczny we Wrocławiu Opublikowano: 2020 Liczba stron: 11 Liczba arkuszy wydawniczych: 0.70
Autorzy / Redaktorzy / Twórcy
Imię i nazwisko
Wydział
Katedra
Do oświadczenianr 3
Grupaprzynależności
Dyscyplinanaukowa
Procent udziału
Liczba punktów do oceny pracownika
Liczba punktów wg kryteriów ewaluacji
Edyta Gąsiorowska-Mącznik
WZiMK
Katedra Zarządzania i Marketingu*
Tak
zaliczony do "N"
Nauki o zarządzaniu i jakości
100
20.00
20.00
Grupa MNiSW: Autorstwo rozdziału w monografii z listy wydawnictw 2019 w dziedz. n. human lub społ. Punkty MNiSW: 20