Publikacje
Pomoc (F2)

Publikacje pracowników Politechniki Świętokrzyskiej


  od roku: 1945     szukana fraza: zarządzanie strategiczne  
sortowanie: TYTUŁ, CZASOPISMO/KSIĄŻKA

wyświetlaj jako:

  1. Franchising jako forma sieciowego umiędzynarodowienia podmiotów hotelarskich w procesie globalizacji korporacyjnej   Artykuł (lista B) 12 pkt.
    w czasopiśmie:   Handel wewnętrzny rynek, przedsiębiorstwo, konsumpcja, marketing
    Tom: 1, Zeszyt: 4(369), Strony: 200-217
    Małgorzata Sztorc
    Opublikowano: 2017
     
  2. Identyfikacja uwarunkowań i strategicznych czynników sukcesu rynkowego przedsiębiorstw hotelarskich   Artykuł (lista B) 9 pkt.
    w czasopiśmie:   Studia i Materiały. Miscellanea Oeconomicae
    Tom: II, Zeszyt: 1/2018, Strony: 259-272
    Małgorzata Sztorc
    Opublikowano: 2018
     
  3. Implementacja koncepcji organizacji sieciowej w procesie zdobywania przewagi konkurencyjnej przez przedsiębiorstwa hotelarskie   Artykuł (lista B) 10 pkt.
    w czasopiśmie:   Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
    Tom: 499, Zeszyt: 499 Nauki ekomiczne, Strony: 284-300
    Małgorzata Sztorc
    Opublikowano: 2017
     
  4. Model biznesowy jako instrument zarządzania strategicznego w hotelarstwie   Rozdział 5 pkt.
    w monografii:   Zarządzanie i gospodarka. Wybrane zagadnienia i procesy. Procesy zarządzania w wybranych sferach aktywności gospodarczej
    wydawca:   Wydawnictwo Politechniki Świętokrzyskiej,   ISSN: 1897-2691,   ISBN: 978-83-63792-87-9
    Strony: 48-77
    Małgorzata Sztorc
    Opublikowano: 2016
     
  5. Możliwości wykorzystania analizy portfelowej w kształtowaniu struktury asortymentowej usług przedsiębiorstwa transportowego   Artykuł (lista B) 1 pkt.
    w czasopiśmie:   Autobusy: technika, eksploatacja, systemy transportowe
    Tom: 1, Zeszyt: 5, Strony: 20-22
    Paweł Rafał Kozubek, Tadeusz Dyr
    Opublikowano: 2000
     
  6. Realizacja koncepcji budżetu obywatelskiego w koncepcji zarządzania strategicznego na przykładzie wojewódzkich miast Polski   Artykuł (lista B) 10 pkt.
    w czasopiśmie:   Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Problemy ekonomii, polityki ekonomicznej i finansów publicznych
    Tom: 475, Zeszyt: 475, Strony: 100-110
    Janusz Kot, Ewa Kraska
    Opublikowano: 2017
     
  7. Restrukturyzacja jako narzędzie poprawy konkurencyjności przedsiębiorstw hotelarskich   Rozdział 5 pkt.
    w monografii:   Ekonomiczne wyzwania rozwoju społeczno-gospodarczego kraju i regionów
    wydawca:   Wydawnictwo Politechniki Świętokrzyskiej,   ISSN: 1897-2691,   ISBN: 978-83-63792-27-5
    Strony: 121-135
    Małgorzata Sztorc
    Opublikowano: 2016
     
  8. Strategic choices of family hotel enterprises as a part of the development strategy   Artykuł (lista A) 70 pkt.
    w czasopiśmie:   Scientific Papers of the Silesian University of Technology. Organisation and Management Series
    Zeszyt: 137, Strony: 199-220
    Małgorzata Sztorc
    Opublikowano: 2019
     
  9. Strategie niszy rynkowej niezależnych przedsiębiorstw hotelarskich w warunkach globalizacji rynku   Artykuł (lista B) 11 pkt.
    w czasopiśmie:   Zeszyty Naukowe Politechniki Śląskiej Organizacja i Zarządzanie
    Zeszyt: 105, Strony: 467-484
    Małgorzata Sztorc
    Opublikowano: 2017
     
  10. Wpływ innowacji na zarządzanie strategiczne przedsiębiorstwem usługowym - hotelem   Artykuł (lista B) 11 pkt.
    w czasopiśmie:   Zeszyty Naukowe Politechniki Śląskiej Organizacja i Zarządzanie
    Tom: 1955, Zeszyt: 92, Strony: 363-382
    Małgorzata Sztorc
    Opublikowano: 2016
     
  11. Wybrane zagadnienia informacyjnego wsparcia proinnowacyjnego rozwoju gospodarki   Artykuł (lista B) 9 pkt.
    w czasopiśmie:   Studia i Materiały. Miscellanea Oeconomicae
    Zeszyt: 2/2018, Strony: 263-273
    Oleksandr Oksanych
    Opublikowano: 2018
     
  12. Znaczenie usług turystyki zdrowotnej w tworzeniu przewagi strategicznej przedsiębiorstw hotelarskich   Rozdział 5 pkt.
    w monografii:   Ekonomiczne wyzwania rozwoju społeczno-gospodarczego kraju i regionów
    wydawca:   Politechnika Świętokrzyska,   ISSN: 1897-2691,   ISBN: 978-83-63792-27-5
    Tom: M78, Strony: 136-148
    Małgorzata Sztorc
    Opublikowano: 2016
     
  Razem 158 pkt. (za całe publikacje widoczne na stronie)

Do pliku: