Franchising jako forma sieciowego umiędzynarodowienia podmiotów hotelarskich w procesie globalizacji korporacyjnej Artykuł (lista B) 12 pkt.
w czasopiśmie: Handel wewnętrzny rynek, przedsiębiorstwo, konsumpcja, marketing
Tom: 1, Zeszyt: 4(369), Strony: 200-217
Małgorzata Sztorc
Opublikowano: 2017 Identyfikacja uwarunkowań i strategicznych czynników sukcesu rynkowego przedsiębiorstw hotelarskich Artykuł (lista B) 9 pkt. w czasopiśmie: Studia i Materiały. Miscellanea Oeconomicae Tom: II, Zeszyt: 1/2018, Strony: 259-272 Małgorzata Sztorc Opublikowano: 2018 Implementacja koncepcji organizacji sieciowej w procesie zdobywania przewagi konkurencyjnej przez przedsiębiorstwa hotelarskie Artykuł (lista B) 10 pkt. w czasopiśmie: Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu Tom: 499, Zeszyt: 499 Nauki ekomiczne, Strony: 284-300 Małgorzata Sztorc Opublikowano: 2017 Model biznesowy jako instrument zarządzania strategicznego w hotelarstwie Rozdział 5 pkt. w monografii: Zarządzanie i gospodarka. Wybrane zagadnienia i procesy. Procesy zarządzania w wybranych sferach aktywności gospodarczej wydawca: Wydawnictwo Politechniki Świętokrzyskiej, ISSN: 1897-2691, ISBN: 978-83-63792-87-9 Strony: 48-77 Małgorzata Sztorc Opublikowano: 2016 Możliwości wykorzystania analizy portfelowej w kształtowaniu struktury asortymentowej usług przedsiębiorstwa transportowego Artykuł (lista B) 1 pkt. w czasopiśmie: Autobusy: technika, eksploatacja, systemy transportowe Tom: 1, Zeszyt: 5, Strony: 20-22 Paweł Rafał Kozubek, Tadeusz Dyr Opublikowano: 2000 Realizacja koncepcji budżetu obywatelskiego w koncepcji zarządzania strategicznego na przykładzie wojewódzkich miast Polski Artykuł (lista B) 10 pkt. w czasopiśmie: Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Problemy ekonomii, polityki ekonomicznej i finansów publicznych Tom: 475, Zeszyt: 475, Strony: 100-110 Janusz Kot, Ewa Kraska Opublikowano: 2017 Restrukturyzacja jako narzędzie poprawy konkurencyjności przedsiębiorstw hotelarskich Rozdział 5 pkt. w monografii: Ekonomiczne wyzwania rozwoju społeczno-gospodarczego kraju i regionów wydawca: Wydawnictwo Politechniki Świętokrzyskiej, ISSN: 1897-2691, ISBN: 978-83-63792-27-5 Strony: 121-135 Małgorzata Sztorc Opublikowano: 2016 Strategic choices of family hotel enterprises as a part of the development strategy Artykuł (lista A) 70 pkt. w czasopiśmie: Scientific Papers of the Silesian University of Technology. Organisation and Management Series Zeszyt: 137, Strony: 199-220 Małgorzata Sztorc Opublikowano: 2019 Strategie niszy rynkowej niezależnych przedsiębiorstw hotelarskich w warunkach globalizacji rynku Artykuł (lista B) 11 pkt. w czasopiśmie: Zeszyty Naukowe Politechniki Śląskiej Organizacja i Zarządzanie Zeszyt: 105, Strony: 467-484 Małgorzata Sztorc Opublikowano: 2017 Wpływ innowacji na zarządzanie strategiczne przedsiębiorstwem usługowym - hotelem Artykuł (lista B) 11 pkt. w czasopiśmie: Zeszyty Naukowe Politechniki Śląskiej Organizacja i Zarządzanie Tom: 1955, Zeszyt: 92, Strony: 363-382 Małgorzata Sztorc Opublikowano: 2016 Wybrane zagadnienia informacyjnego wsparcia proinnowacyjnego rozwoju gospodarki Artykuł (lista B) 9 pkt. w czasopiśmie: Studia i Materiały. Miscellanea Oeconomicae Zeszyt: 2/2018, Strony: 263-273 Oleksandr Oksanych Opublikowano: 2018 Znaczenie usług turystyki zdrowotnej w tworzeniu przewagi strategicznej przedsiębiorstw hotelarskich Rozdział 5 pkt. w monografii: Ekonomiczne wyzwania rozwoju społeczno-gospodarczego kraju i regionów wydawca: Politechnika Świętokrzyska, ISSN: 1897-2691, ISBN: 978-83-63792-27-5 Tom: M78, Strony: 136-148 Małgorzata Sztorc Opublikowano: 2016 Razem 158 pkt. (za całe publikacje widoczne na stronie)
| | | | | | | | | | | |