Strona główna pomocyFAQ - najczęściej zadawane pytaniaZadaj pytanie

Najczęściej zadawane pytania

Do starego DOROBKU logowałem się jako Ł. Ćwięk. Teraz otrzymuję komunikat, że nie ma takiego użytkownika. Kto zmienił mój login?


Loginu nikt nie zmieniał. Zarówno w starej jak i obecnej wersji systemu Pański login to lcwiek (pierwsza litera imienia i nazwisko bez polskich znaków, kropek i spacji). Stara wersja systemu po podaniu loginu podobnego do istniejącego akceptowała go. W nowej wersji musi Pan podać login dokładnie, a więc lcwiek (L zamiast Ł, C zamiast Ć i bez żadnych spacji czy kropek).


Dlaczego nie mogę wpisać liczby punktów za swoją publikację?


Punkty za publikacje są naliczane automatycznie wg zasad określonych w Rozporządzeniu MNiSW z 13.07.2012 r. w sprawie kryteriów i trybu przyznawania kategorii naukowej jednostkom naukowym (Dz. U. 2012 Nr 0, poz. 877). Czasopisma punktowane z list A i B identyfikowane są po ISSN (jeżeli autor go nie podał to system nalicza zero pkt.).


Opublikowałem (z afiliacją POLITECHNIKA WARSZAWSKA) artykuł w czasopiśmie punktowanym. System naliczył punkty dla czasopisma, ale dla mnie zero. Dlaczego?


Punkty nalicza się tylko, jeżeli autor wpisał jako afiliację jeden z wydziałów Politechniki Świętokrzyskiej.


Jak dodać nową publikację?


Na stronie głównej kliknij przycisk PUBLIKACJE. Następnie kliknij SZUKAJ, podaj warunki (swoje nazwisko, rok, fragment tytułu) i sprawdź, może publikacja jest już w systemie. Jeżeli jej nie znajdziesz, kliknij link DODAJ NOWĄ PUBLIKACJĘ (na dole strony).


Używam przeglądarki "Internet Explorer 8". Wiele funkcji nie działa. Klikam na przycisk i nic. Dlaczego?


To wersja z roku 2009. Proszę zaktualizować przeglądarkę. Najnowsza wersja tej przeglądarki to "Internet Explorer 11".


Jak usunąć publikację ?


Aby usunąć publikację należy zaznaczyć pole "do usunięcia", które znajduje się w zakładce "Dane dodatkowe". Dobrym zwyczajem jest dodanie stosownej uwagi, która wyjaśni powód usunięcia pozycji. Po wykonaniu tej czynności należy zapisać zmiany, czyli przejść do zakładki "Podsumowanie" i wybrać przycisk "Zapisz".


Jak usunąć historię zmian? Wpisywałem publikację ale zrobiłem szereg błędów. Stąd jest pokazanych 5 wersji. Chce 4 z nich usunąć.


Historii zmian nie da się edytować ani usunąć. Służy do celów archiwalnych i do rozstrzygania spraw spornych, np. roszczeń autorów, którzy stwierdzą, że w jakimś zestawieniu ich publikację pominięto (lub nie naliczono im za nią punktów). Historia zmian jest widoczna tylko dla zalogowanych użytkowników.


System wyświetla nad rozdziałem czerwony komunikat "Brak informacji o książce wieloautorskiej, której częścią jest ten rozdział !" i nie nalicza punktów. Co robić?


System informuje o tym, że w bazie istnieje tylko wpis dotyczący samego rozdziału a brakuje rekordu dotyczącego książki. Należy wprowadzić do systemu nową pozycję, typu "książka" i uzupełnić ją odpowiednimi danymi. Jednak zanim do tego dojdzie to należy sprawdzić czy książka nie została już wprowadzona przez kogoś innego. Może się okazać, że wszystkie dane są już w systemie i należy tylko zapisać swój rozdział, otwierając go do edycji i wybierając "Zapisz" w zakładce "Podsumowanie". Jeśli książka istnieje i zapisanie rozdziału nie przyniosło punktów to koniecznie należy sprawdzić czy numery ISSN/ISBN są zgodne w rozdziale i książce oraz czy tytuł książki jest dokładnie taki sam w rozdziale.