Zapisywanie danych...
Strona główna pomocy
• FAQ - najczęściej zadawane pytania
• Zadaj pytanie
Najczęściej zadawane pytania
Do starego DOROBKU logowałem się jako Ł. Ćwięk. Teraz otrzymuję komunikat, że nie ma takiego użytkownika. Kto zmienił mój login?
Loginu nikt nie zmieniał. Zarówno w starej jak i obecnej wersji systemu Pański login to lcwiek (pierwsza litera imienia i nazwisko bez polskich znaków, kropek i spacji). Stara wersja systemu po podaniu loginu podobnego do istniejącego akceptowała go. W nowej wersji musi Pan podać login dokładnie, a więc lcwiek (L zamiast Ł, C zamiast Ć i bez żadnych spacji czy kropek).
Dlaczego nie mogę wpisać liczby punktów za swoją publikację?
Punkty za publikacje są naliczane automatycznie wg zasad określonych w Rozporządzeniu MNiSW z 13.07.2012 r. w sprawie kryteriów i trybu przyznawania kategorii naukowej jednostkom naukowym (Dz. U. 2012 Nr 0, poz. 877). Czasopisma punktowane z list A i B identyfikowane są po ISSN (jeżeli autor go nie podał to system nalicza zero pkt.).
Opublikowałem (z afiliacją POLITECHNIKA WARSZAWSKA) artykuł w czasopiśmie punktowanym. System naliczył punkty dla czasopisma, ale dla mnie zero. Dlaczego?
Punkty nalicza się tylko, jeżeli autor wpisał jako afiliację jeden z wydziałów Politechniki Świętokrzyskiej.
Jak dodać nową publikację?
Na stronie głównej kliknij przycisk PUBLIKACJE. Następnie kliknij SZUKAJ, podaj warunki (swoje nazwisko, rok, fragment tytułu) i sprawdź, może publikacja jest już w systemie. Jeżeli jej nie znajdziesz, kliknij link DODAJ NOWĄ PUBLIKACJĘ (na dole strony).
Używam przeglądarki "Internet Explorer 8". Wiele funkcji nie działa. Klikam na przycisk i nic. Dlaczego?
To wersja z roku 2009. Proszę zaktualizować przeglądarkę. Najnowsza wersja tej przeglądarki to "Internet Explorer 11".
Jak usunąć publikację ?
Aby usunąć publikację należy zaznaczyć pole "do usunięcia", które znajduje się w zakładce "Dane dodatkowe". Dobrym zwyczajem jest dodanie stosownej uwagi, która wyjaśni powód usunięcia pozycji. Po wykonaniu tej czynności należy zapisać zmiany, czyli przejść do zakładki "Podsumowanie" i wybrać przycisk "Zapisz".
Jak usunąć historię zmian? Wpisywałem publikację ale zrobiłem szereg błędów. Stąd jest pokazanych 5 wersji. Chce 4 z nich usunąć.
Historii zmian nie da się edytować ani usunąć. Służy do celów archiwalnych i do rozstrzygania spraw spornych, np. roszczeń autorów, którzy stwierdzą, że w jakimś zestawieniu ich publikację pominięto (lub nie naliczono im za nią punktów). Historia zmian jest widoczna tylko dla zalogowanych użytkowników.
System wyświetla nad rozdziałem czerwony komunikat "Brak informacji o książce wieloautorskiej, której częścią jest ten rozdział !" i nie nalicza punktów. Co robić?
System informuje o tym, że w bazie istnieje tylko wpis dotyczący samego rozdziału a brakuje rekordu dotyczącego książki. Należy wprowadzić do systemu nową pozycję, typu "książka" i uzupełnić ją odpowiednimi danymi. Jednak zanim do tego dojdzie to należy sprawdzić czy książka nie została już wprowadzona przez kogoś innego. Może się okazać, że wszystkie dane są już w systemie i należy tylko zapisać swój rozdział, otwierając go do edycji i wybierając "Zapisz" w zakładce "Podsumowanie". Jeśli książka istnieje i zapisanie rozdziału nie przyniosło punktów to koniecznie należy sprawdzić czy numery ISSN/ISBN są zgodne w rozdziale i książce oraz czy tytuł książki jest dokładnie taki sam w rozdziale.