Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa wobec człowieka starszego 9 pkt
w czasopiśmie: Studia i Materiały. Miscellanea Oeconomicae
Tom: 21, Zeszyt: 2, Strony: 255-267
Ewa Grzegorzewska-Ramocka
Opublikowano: 2017 Rola konsumenta w społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa (zarys problematyki), w: 50-lat kształcenia ekonomistów w Kielcach 7 pkt w czasopiśmie: Studia i Materiały. Miscellanea Oeconomicae Tom: 18, Zeszyt: 1, Strony: 227-237 Ewa Grzegorzewska-Ramocka Opublikowano: 2014 Cele ekonomiczne i społeczne przedsiębiorstwa - konflikt czy wzajemne uzupełnianie się? 6 (0,00) pkt w czasopiśmie: Gospodarka Narodowa Zeszyt: 7-8, Strony: 59-78 Ewa Grzegorzewska-Ramocka Opublikowano: 2009 Wkład marketingu w proces demokratyzowania systemu zarządzania przedsiębiorstwem 6 (0,00) pkt w czasopiśmie: Marketing i Rynek Zeszyt: 8, Strony: 2-10 Ewa Grzegorzewska-Ramocka Opublikowano: 2008 Marketingowe znaczenie celów ekologicznych przedsiębiorstw w świetle badań ankietowych 6 (0,00) pkt w czasopiśmie: Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa Tom: Nr. 4(663), Strony: 47-51 Ewa Grzegorzewska-Ramocka Opublikowano: 2005 Rola koloru w komunikowaniu celów społecznych przedsiębiorstwa w świetle badań młodych i dorosłych 6 (0,00) pkt w czasopiśmie: Marketing i Rynek Tom: Nr. 2, Strony: 21-27 Ewa Grzegorzewska-Ramocka Opublikowano: 2005 Cele społeczne przedsiębiorstw a kierunki inwestowania 6 pkt w czasopiśmie: Handel Wewnętrzny Zeszyt: 4-5, Strony: 75-83 Ewa Grzegorzewska-Ramocka Opublikowano: 2004 Ekologiczne przesłanki wyborów rynkowych w świetle badań młodych dorosłych konsumentów 3 (0,00) pkt w czasopiśmie: Ekonomia i Środowisko Tom: 2 (26), Strony: 215-223 Ewa Grzegorzewska-Ramocka Opublikowano: 2004 Rozwój koncepcji społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw 3 (0,00) pkt w czasopiśmie: Gospodarka Narodowa Zeszyt: 10, Strony: 65-87 Ewa Grzegorzewska-Ramocka Opublikowano: 2004 Pozostałe artykuły w czasopismach- Mechanizm kreowania korzyści społecznych w marketingu strategicznym
w czasopiśmie: Zeszyt Naukowy WSEiP im. prof. E. Lipińskiego w Kielcach. Prace z zakresu nauk społecznych Zeszyt: 10, Strony: 57-77 Ewa Grzegorzewska-Ramocka Opublikowano: 2009 - Postęp naukowo-techniczny na tle wartości wyznawanych przez młodych dorosłych konsumentów w świetle badań
w czasopiśmie: Zeszyty Naukowe WSH w Kielcach Tom: 2, Zeszyt: 9, Strony: 155-169 Ewa Grzegorzewska-Ramocka Opublikowano: 2009 - Społeczna odpowiedzialność we współczesnej teorii przedsiębiorstwa
w czasopiśmie: Zeszyt Naukowy WSEiP im. prof. E. Lipińskiego w Kielcach. Prace z zakresu nauk społecznych Zeszyt: 9, Strony: 9-21 Ewa Grzegorzewska-Ramocka Opublikowano: 2008 - Współczesne przedsiębiorstwo wobec wyzwań środowiska jego funkcjonowania
w czasopiśmie: ZN WSH Tom: 2, Zeszyt: 8, Strony: 195-209 Ewa Grzegorzewska-Ramocka Opublikowano: 2008 - Etyczne podstawy społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa
w czasopiśmie: Zeszyty Naukowe WSH w Kielcach Zeszyt: 5a, Strony: 157-169 Ewa Grzegorzewska-Ramocka Opublikowano: 2007 - Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa w klasycznej teorii ekonomii i przedsiębiorstwa,
w czasopiśmie: Zeszyt Naukowy WSEiP im. prof. E. Lipińskiego w Kielcach. Prace z zakresu nauk społecznych Zeszyt: 8, Strony: 25-41 Ewa Grzegorzewska-Ramocka Opublikowano: 2007 - Stosunek młodych dorosłych konsumentów do autorytetów jako przesłanka kształtowania ich zachowań rynkowych
w czasopiśmie: Zeszyty Naukowe Politechniki Świętokrzyskiej w Kielcach, seria Nauki Ekonomiczne Zeszyt: 34, Strony: 379-386 Ewa Grzegorzewska-Ramocka Opublikowano: 2006 - Cпpийняття молоддю cycпільних цілей у комерційній діяльності підприємств
w czasopiśmie: Вісник Львівського Державного Аграрного Університету, серія „Економіка АПК, Львів Zeszyt: 12, Strony: 501-506. Ewa Grzegorzewska-Ramocka, Barbara Walasek-Jarosz Opublikowano: 2005 - Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw w ocenie młodych dorosłych konsumentów
w czasopiśmie: Zeszyty Naukowe Politechniki Świętokrzyskiej w Kielcach, seria Nauki Ekonomiczne Zeszyt: 33, Strony: 201-209 Ewa Grzegorzewska-Ramocka Opublikowano: 2005 - Wybrane uwarunkowania edukacji konsumenta wrażliwego na cele społeczne – Bыбpaнные ycлoвuя oбpaзobaнuя пoтpeбumeля чyвcmumeльнoго к общественным целям w: Пegaгoгuкa i Пcuхoлoгiя Пpoфeciйнoї Ocвitu
w czasopiśmie: Нayкobo-Meтoдuчнuй Жypнaл”, Iнcтuтyт Пegaгoгiкu i Пcuхoлoгiї Пpoфeciйнoї Ocвiтu AПH Yкpaїнu Tom: 4, Strony: 191-197 Ewa Grzegorzewska-Ramocka, Barbara Walasek-Jarosz Opublikowano: 2005 - Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
w czasopiśmie: Zeszyty Naukowe Politechniki Świętokrzyskiej w Kielcach, seria Nauki Ekonomiczne Tom: 2, Zeszyt: 31, Strony: 161-172 Ewa Grzegorzewska-Ramocka Opublikowano: 2003 - Nowe zjawiska w sferze konsumpcji
w czasopiśmie: Zeszyty Naukowe Politechniki Świętokrzyskiej w Kielcach, seria Nauki Ekonomiczne Zeszyt: 30, Strony: 34=44 Ewa Grzegorzewska-Ramocka Opublikowano: 2002 - Polski konsument u progu dorosłego życia a postmodernistyczne zmiany w konsumpcji (wybrane cechy w świetle wyników badań),
w czasopiśmie: Zeszyty Naukowe Politechniki Świętokrzyskiej w Kielcach, seria Nauki Ekonomiczne Zeszyt: 30, Strony: 191-199 Ewa Grzegorzewska-Ramocka, Artur Maciąg Opublikowano: 2002 - Wrażliwość młodych ludzi na cele społeczne w działalności komercyjnej przedsiębiorstw
w czasopiśmie: Zeszyty Naukowe Katedry Marketingu Politechniki Gdańskiej Zeszyt: 1, Strony: 55-66 Ewa Grzegorzewska-Ramocka Opublikowano: 2002 - Społeczne elementy marketingowej koncepcji działania przedsiębiorstw w ocenie młodzieży akademickiej
w czasopiśmie: Zeszyty Naukowe Politechniki Świętokrzyskiej w Kielcach, seria Nauki Ekonomiczne Zeszyt: 29, Strony: 119-126 Ewa Grzegorzewska-Ramocka Opublikowano: 2001 - Bariery marketingowe w polskich przedsiębiorstwach
w czasopiśmie: Zeszyt Naukowy Wyższej Szkoły Finansów i Bankowości w Radomiu, serii Finanse – Bankowość – Ubezpieczenia Zeszyt: 2, Strony: 93-97 Ewa Grzegorzewska-Ramocka Opublikowano: 1999 - Niektóre aspekty wykorzystania znaku towarowego w procesie globalizacji
w czasopiśmie: Zeszyty Naukowe Politechniki Świętokrzyskiej w Kielcach, seria Nauki Ekonomiczne Zeszyt: 26, Strony: 175-180 Ewa Grzegorzewska-Ramocka Opublikowano: 1998 - Niektóre aspekty procesów adaptacyjnych firm w handlu detalicznym
w czasopiśmie: Zeszyty Naukowe Politechniki Świętokrzyskiej w Kielcach, seria Nauki Ekonomiczne Zeszyt: 24, Strony: 140-150 Ewa Grzegorzewska-Ramocka Opublikowano: 1997 - Jakość w ujęciu marketingowym
w czasopiśmie: Zeszyty Naukowe Politechniki Świętokrzyskiej w Kielcach, seria Nauki Ekonomiczne Zeszyt: 24, Strony: 159-164 Ewa Grzegorzewska-Ramocka Opublikowano: 1996 - Gospodarka rynkowa - wymagania przedsiębiorców - selekcja i dobór pracowników
w czasopiśmie: Zeszyty Naukowe Politechniki Świętokrzyskiej w Kielcach, seria Nauki Ekonomiczne Zeszyt: 23, Strony: 77-83 Ewa Grzegorzewska-Ramocka Opublikowano: 1995 - Koncepcja i realizacja wieloetapowego projektu organizacji wspierania małych i średnich firm w regionie w świętokrzyskim
w czasopiśmie: Zeszyty Naukowe Politechniki Świętokrzyskiej, Seria: Nauki Ekonomiczne Zeszyt: 21 Krzysztof Grysa, Ewa Grzegorzewska-Ramocka Opublikowano: 1994 - Questionnaire Analysis by Decision Algorithm Generation
w czasopiśmie: Fourth Int. Conf. Computing and Information ICCI Strony: 216-219 Krzysztof Grysa, Maciej Sękalski, Ewa Ramocka, Zdzisław Piasta, Andrzej Lenarcik Opublikowano: 1992 Monografie- Dobre Praktyki Przedsiębiorczości Akademickiej. Teoria i Praktyka w Regionalnym Kontekście Społeczno-Kulturowym. 20 pkt
Ewa Grzegorzewska-Ramocka Opublikowano: 2010 - Koncepcja społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa w marketingu strategicznym 12 pkt
Ewa Grzegorzewska-Ramocka Opublikowano: 2005 - Marketing behaviour of Small- and Medium-size Construction firms in the Swietokrzyski Region of Poland
Krzysztof Grysa, Ewa Grzegorzewska-Ramocka Opublikowano: 1992 - Wprowadzenie do badań marketingowych dla małych i średnich firm prywatnych regionu świętokrzyskiego w ujęciu branżowym (część pierwsza – firmy budowlane)
Ewa Grzegorzewska-Ramocka, Krzysztof Grysa Opublikowano: 1992 Redakcja naukowa monografii- Student – Przedsiębiorca 4 (0,00) pkt
Ewa Grzegorzewska-Ramocka Opublikowano: 2012 - Kobieta - Naukowiec - Przedsiębiorca 4 (0,00) pkt
Ewa Grzegorzewska-Ramocka Opublikowano: 2011 - Możliwości współpracy między nauką biznesem i samorządem 4 (0,00) pkt
Ewa Grzegorzewska-Ramocka Opublikowano: 2011 - Dobre praktyki przedsiębiorczości akademickiej. Teoria i praktyka w regionalnym kontekście społeczno-kulturowym 4 (0,00) pkt
Ewa Grzegorzewska-Ramocka Opublikowano: 2010 Rozdziały w monografiach- Podmiotowość człowieka starszego z perspektywy marketingu strategicznego – projekt badań marketingowych 20 pkt
w książce: ZARZĄDZANIE I GOSPODARKA WYBRANE ZAGADNIENIA I OBSZARY DZIAŁANIA. STUDIUM PRZYPADKU WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO – WYNIKI BADAŃ, DOŚWIADCZENIA, REKOMENDACJE red.nauk. J. Kot Strony: 120-137 Ewa Grzegorzewska-Ramocka Opublikowano: 2017 - Biznes wobec starzejącego się społeczeństwa - "srebrna gospodarka" 5 pkt
w książce: Zarządzanie i gospodarka. Wybrane zagadnienia i procesy. Wybrane aspekty współczesnej gospodarki Strony: 151-164 Ewa Grzegorzewska-Ramocka Opublikowano: 2016 - Innowacyjne podejście do człowieka starszego w marketingu strategicznym przedsiębiorstwa 5 pkt
w książce: Zarządzanie i gospodarka. Wybrane zagadnienia i procesy. Procesy zarządzania w wybranych sferach aktywności gospodarczej Strony: 91-109 Ewa Grzegorzewska-Ramocka Opublikowano: 2016 - Starszy człowiek w cyfrowym świecie - refleksje z perspektywy marketingowej 5 pkt
w książce: Zarys problematyki potrzeb informacyjnych dotyczących ochrony zdrowia Strony: 113-127 Ewa Grzegorzewska-Ramocka Opublikowano: 2016 - Relacja jako podstawa kreowania strategii marketingowej klastra (na przykładzie Wschodniego Klastra Odlewniczego Kom-Cast) 5 pkt
w książce: Biznes i społeczeństwo - finansowe i marketingowe warunki funkcjonowania organizacji Strony: 87-105 Ewa Grzegorzewska-Ramocka Opublikowano: 2015 - Brak informacji o książce wieloautorskiej, której częścią jest ten rozdział !
Rola konsumenta w „oddolnym” ustalaniu celów społecznych przedsiębiorstwa w książce: Nowa ekonomia instytucjonalna. Teoria i zastosowania, praca pod red. St. Rudolfa Strony: 379-393 Ewa Grzegorzewska-Ramocka Opublikowano: 2009 - Brak informacji o książce wieloautorskiej, której częścią jest ten rozdział !
Rola świadomości społecznej konsumentów w procesie kreowania odpowiedzialności przedsiębiorstwa przed społeczeństwem w książce: Marketing sektorowy w teorii i praktyce współczesnych organizacji, praca zbiorowa pod redakcją J. Sosnowskiego Strony: 9-23 Ewa Grzegorzewska-Ramocka Opublikowano: 2009 - Brak informacji o książce wieloautorskiej, której częścią jest ten rozdział !
Komunikat z badań. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa w marketingu strategicznym w książce: Społeczna odpowiedzialność organizacji gospodarczych, praca zbiorowa pod red. J. Sosnowskiego Strony: 27-42 Ewa Grzegorzewska-Ramocka Opublikowano: 2008 - Brak informacji o książce wieloautorskiej, której częścią jest ten rozdział !
Ocena społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw w świetle badań młodych dorosłych konsumentów w książce: Zarządzanie przedsiębiorstwem w warunkach konkurencji Strony: 282-289 Ewa Grzegorzewska-Ramocka Opublikowano: 2006 - Cele ekologiczne w koncepcji społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw w świetle badań ankietowych 3 pkt
w książce: Finansowanie ochrony środowiska w Polsce w warunkach osłabienia finansów publicznych Strony: 119-129 Ewa Grzegorzewska-Ramocka Opublikowano: 2005 - Edukacja konsumenta a cele społeczne przedsiębiorstwa - wybrane uwarunkowania (komunikat z badań) 3 pkt
w książce: Edukacja w cywilizacji XXI wieku, praca zbiorowa pod red. A. Buchner-Jeziorskiej, M. Sroczyńskiej Strony: 213-219 Ewa Grzegorzewska-Ramocka, Barbara Walasek-Jarosz Opublikowano: 2005 - Edukacja konsumenta a cele społeczne przedsiębiorstwa - wybrane uwarunkowania (komunikat z badań) w: Edukacja w cywilizacji XXI wieku, praca zbiorowa pod red. A. Buchner-Jeziorskiej, M. Sroczyńskiej 3 pkt
w książce: Edukacja w cywilizacji XXI wieku, praca zbiorowa pod red. A. Buchner-Jeziorskiej, M. Sroczyńskiej Strony: 213-218 Ewa Grzegorzewska-Ramocka, Barbara Walasek-Jarosz Opublikowano: 2005 - Brak informacji o książce wieloautorskiej, której częścią jest ten rozdział !
Odpowiedzialność przedsiębiorstwa wobec społeczeństwa w nauce społecznej Kościoła w: W kręgu historii, gospodarki i kultury w książce: w: W kręgu historii, gospodarki i kultury, Studia dedykowane profesorowi Jerzemu Piwkowi w siedemdziesiątą rocznicę urodzin Strony: 269-275 Ewa Grzegorzewska-Ramocka Opublikowano: 2004 - Autor haseł z obszaru marketingu
w książce: Leksykon przedsiębiorcy, praca pod red. A. Szplita Ewa Grzegorzewska-Ramocka, i inni Opublikowano: 1996 - Questionnaire Analysis by Decision Algorithm Generation, in: Computing and Information
w książce: Computing and Information Strony: 216-219 Ewa Grzegorzewska-Ramocka, Andrzej Lenarcik, Zdzisław Piasta Opublikowano: 1992 Pozostałe książki i publikacje w książkach- Brak informacji o książce wieloautorskiej, której częścią jest ten rozdział !
Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa w polskich warunkach rynkowych w książce: Rola informatyki w naukach ekonomicznych i społecznych. Innowacje i implikacje interdyscyplinarne, tom 1, praca pod red. Z.E. Zielińskiego Tom: 1, Strony: 294-304 Ewa Grzegorzewska-Ramocka Opublikowano: 2013 - Zeszyt Naukowy WSEPiNM im. prof. E. Lipińskiego w Kielcach. Prace z zakresu nauk społecznych
Tom: 14 Ewa Grzegorzewska-Ramocka Opublikowano: 2013 - Zeszyt Naukowy WSEiP im. prof. E. Lipińskiego w Kielcach. Prace z zakresu nauk społecznych
Tom: 13 Ewa Grzegorzewska-Ramocka Opublikowano: 2012 - Zeszyt Naukowy WSEiP im. prof. E. Lipińskiego w Kielcach. Prace z zakresu nauk społecznych
Tom: 12 Ewa Grzegorzewska-Ramocka Opublikowano: 2011 - Brak informacji o książce wieloautorskiej, której częścią jest ten rozdział !
Postęp naukowo-techniczny na tle wartości wyznawanych przez młodych dorosłych konsumentów w świetle badań w książce: Rola informatyki w naukach ekonomicznych i społecznych. Innowacje i implikacje interdyscyplinarne, praca pod red. Z.E. Zielińskiego Tom: 1, Strony: 155-169 Ewa Grzegorzewska-Ramocka Opublikowano: 2010 - Brak informacji o książce wieloautorskiej, której częścią jest ten rozdział !
The science-technical advcance against the background of values avowed by young adult consumers in the light of research w książce: Rola informatyki w naukach ekonomicznych i społecznych. Innowacje i implikacje interdyscyplinarne, praca pod red. Z.E. Zielińskiego Tom: 2, Strony: 272-286 Ewa Grzegorzewska-Ramocka Opublikowano: 2010 - Zeszyt Naukowy WSEiP im. prof. E. Lipińskiego w Kielcach. Prace z zakresu nauk społecznych
Tom: 11 Ewa Grzegorzewska-Ramocka Opublikowano: 2010 - Zeszyt Naukowy WSEiP im. prof. E. Lipińskiego w Kielcach. Prace z zakresu nauk społecznych
Tom: 10 Ewa Grzegorzewska-Ramocka Opublikowano: 2009 - Zeszyt Naukowy WSEiP im. prof. E. Lipińskiego w Kielcach. Prace z zakresu nauk społecznych
Tom: 9 Ewa Grzegorzewska-Ramocka Opublikowano: 2008 - Zeszyt Naukowy WSEiP im. prof. E. Lipińskiego w Kielcach. Prace z zakresu nauk społecznych
Tom: 8 Ewa Grzegorzewska-Ramocka Opublikowano: 2007
Kontakt: Paweł Świetlik e-mail: pswietlik@tu.kielce.pl tel. 41 34-24-598 Magdalena Kałczuga e-mail: mkalczuga@tu.kielce.pl tel. 41 34-24-339
|
Projekt "Doskonalenie jakości zarządzania Politechniką Świętokrzyską - WiRKIN"
Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IV Działanie 4.1 Poddziałanie 4.1.1
|
|
| | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | | | |
| | | |
| | | |
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | |