Publikacje
Pomoc (F2)

Publikacje pracowników Politechniki Świętokrzyskiej


  od roku: 1945     szukana fraza: SERVQUAL  
sortowanie: TYTUŁ, CZASOPISMO/KSIĄŻKA

wyświetlaj jako:

  1. Application of servqual and servperf methods to assess the quality of teaching services - comparative analysis   Artykuł (lista A) 70 pkt.
    w czasopiśmie:   MANUFACTURING TECHNOLOGY
    Tom: 21, Zeszyt: 3
    Agnieszka Czajkowska, Manuela Ingaldi
    Opublikowano: 2021
     
  2. Identification of the needs and expectations of university students from engineering courses on the example of a university in Poland   Publ. konferencyjna 0 pkt.
    w czasopiśmie:   System Safety: Human - Technical Facility - Environment
    Tom: 1, Zeszyt: 1, Strony: 498-505
    Agnieszka Czajkowska, Manuela Ingaldi
    Opublikowano: 2019
     
  3. Quality Management Tools applying in the strategy of logistics services quality improvement   Artykuł 5 pkt.
    w czasopiśmie:   Serbian Journal of Management
    Zeszyt: 4, Strony: 225-234
    Agnieszka Czajkowska, Renata Stasiak-Betlejewska
    Opublikowano: 2015
     
  4. Tradycyjne narzędzia zarządzania jakością z elementami BOST-a   Monografia 0 pkt.
    wydawca:   Polski Instytut Jakości sp. z o.o.,, Warszawa,   ISBN: 978-83-946495-4-8
    Stanisław Borkowski
    Opublikowano: 2016
     
  Razem 75 pkt. (za całe publikacje widoczne na stronie)

Do pliku: