(Obliczenia czasowe w szkole) Czasopismo: SCIENTIFIC ISSUES JAN DŁUGOSZ UNIVERSITY in CZĘSTOCHOWA MATHEMATICS XX Tom: XX, Strony: 23-28 ISSN: 1896-0286 Opublikowano: 2015
Autorzy / Redaktorzy / Twórcy
Imię i nazwisko
Wydział
Katedra
Procent udziału
Liczba punktów
Marcin Ziółkowski
33
.00
Lidia Stępień
33
.00
Marcin Stępień
WZiMK
Katedra Matematyki i Fizyki*
33
7.00
Grupa MNiSW: Publikacja w recenzowanym czasopiśmie wymienionym w wykazie ministra MNiSzW (część B) Punkty MNiSW: 7
W artykule prezentujemy kilka prostych metod wykonywania obliczeń czasowych, które są rzadko używane przez nauczycieli i pokazujemy, że opisywane sposoby nie muszą być trudne dla uczniów i że są oparte na ścisłych zasadach matematyczych
B I B L I O G R A F I A
[1] H. Rasiowa. Wstęp do matematyki współczesnej. PWN. Warszawa, 2013. [2] A. Mostowski, M. Stark. Elementy algebry wyższej. PWN. Warszawa, 1975. [3] B. Dubiecka-Kruk, P. Piskorski, A. Gleirscher, E. Malicka, E. Pytlak. Matematyka z pomysłem. Podręcznik do klasy czwartej szkoły podstawowej - część 1. WSiP. Warszawa, 2015. [4] L. Klama, E. Szelecka, A. Mazera, M. Pyziak, R.Miłek, R. Warzocha. Matematyka z klasą. Podręcznik do klasy czwartej szkoły podstawowej. LektorKlett. Poznań, 2015. [5] http://men.gov.pl/wp-content/uploads/2014/08/zalacznik_2.pdf (2015, October 10th)