Notice: Undefined index: linkPowrot in C:\wwwroot\wwwroot\publikacje\publikacje.php on line 1275
Publikacje
Pomoc (F2)
[5690] Książka:

Wprowadzenie do badań marketingowych dla małych i średnich firm prywatnych regionu świętokrzyskiego w ujęciu branżowym (część pierwsza – firmy budowlane)

Wydawca:  Politechnika Świętokrzyska i Urząd Wojewódzki w Kielcach
Rok wydania: 1992
Miejsce wydania:  Kielce
Liczba stron:  183
Liczba arkuszy wydawniczych:  9.15
 
  Autorzy / Redaktorzy / Twórcy
Imię i nazwisko Wydział Katedra Procent
udziału
Liczba
punktów
Ewa Grzegorzewska-RamockaWZiMK50.00  
Krzysztof Grysa orcid logoWZiMKKatedra Matematyki *****50.00  

Grupa MNiSW:  Autorstwo monografii naukowej w języku polskim
Punkty MNiSW: 0