Brak informacji o książce wieloautorskiej, której częścią jest ten rozdział !
[24231] Rozdział: Jakość obsługi klienta w Urzędzie Miejskim. Rozdz.10.w książce: Jana Stofkova, Stanisław Borkowski: Praktyka zarządzania jakością wyrobów i usług. ISBN: 978-83-89275-33-2 Wydawca: Ofic.Wyd. Humanitas, Sosnowiec Opublikowano: 2007 Liczba stron: 6 Liczba arkuszy wydawniczych: 0.30
Autorzy / Redaktorzy / Twórcy Imię i nazwisko |
Wydział |
Katedra |
Procent udziału |
Liczba punktów |
A. Kozłowska | | 50 | .00 | Agnieszka Czajkowska | WBiA | Katedra Wytrzymałości Materiałów, Konstrukcji Betonowych i Mostowych ***** | 50 | .00 |
Grupa MNiSW: Rozdział w monografii w języku polskim Punkty MNiSW: 0
|