Notice: Undefined index: linkPowrot in C:\wwwroot\wwwroot\publikacje\publikacje.php on line 1275
Publikacje
Pomoc (F2)
[13275] Artykuł:

Wykorzystanie metod scenariuszowych w kształtowaniu strategii marketingowej przedsiębiorstw pasażerskiego transportu zbiorowego (II)

Czasopismo: Autobusy: technika, eksploatacja, systemy transportowe   Tom: 2, Zeszyt: 11-12, Strony: 46-48
ISSN:  1509-5878
Opublikowano: 2001
Liczba arkuszy wydawniczych:  0.45
 
  Autorzy / Redaktorzy / Twórcy
Imię i nazwisko Wydział Katedra Procent
udziału
Liczba
punktów
Tadeusz Dyr50.00  
Paweł Kozubek orcid logo50.00  

Grupa MNiSW:  Publikacja w recenzowanym czasopiśmie wymienionym w wykazie ministra MNiSzW (część B)
Punkty MNiSW: 1


Web of Science LogoYADDA/CEON    
Słowa kluczowe:

metoda scenariuszy  zarządzanie transportem  transport publiczny 



Streszczenie:

Niniejszy artykuł jest kontynuacją rozważań podjętych w numerze 7-8/2001. Przedstawiono wówczas podstawy teoretyczne wykorzystania metod scenariuszowych w procesie kształtowania strategii marketingowej przedsiębiorstwa transportowego. Zasygnalizowano również, że w jednym z najbliższych numerówprzedstawione zostaną wyniki badań zrealizowanych w przedsiębiorstwach PKS związanych z prezentowaną metodą - wyniki te zaprezentowane zostaną w niniejszym artykule.