Notice: Undefined index: linkPowrot in C:\wwwroot\wwwroot\publikacje\publikacje.php on line 1275
Publikacje
Pomoc (F2)
[13265] Artykuł:

Wykorzystanie metod scenariuszowych w kształtowaniu strategii marketingowej przedsiębiorstw pasażerskiego transportu zbiorowego (I)

Czasopismo: Autobusy: technika, eksploatacja, systemy transportowe   Tom: 2, Zeszyt: 7-8, Strony: 43-48
ISSN:  1509-5878
Opublikowano: 2001
Liczba arkuszy wydawniczych:  0.70
 
  Autorzy / Redaktorzy / Twórcy
Imię i nazwisko Wydział Katedra Procent
udziału
Liczba
punktów
Tadeusz Dyr50.00  
Paweł Kozubek orcid logo50.00  

Grupa MNiSW:  Publikacja w recenzowanym czasopiśmie wymienionym w wykazie ministra MNiSzW (część B)
Punkty MNiSW: 1


Web of Science LogoYADDA/CEON    
Słowa kluczowe:

metoda scenariuszy  zarządzanie przedsiębiorstwem  przedsiębiorstwo transportowe 



Streszczenie:

W artykule podjęte zostały rozważania dotyczące możliwości wykorzystania metod scenariuszowych w przedsiębiorstwach transportowych. Artykuł ten jest kolejnym w cyklu prezentacji, na łamach czasopisma "AUTOBUSY", metod analizy strategicznej, które mogą być wykorzystane przez przedsiębiorstwa transportowe.




B   I   B   L   I   O   G   R   A   F   I   A
[1] Kłeczek R., Kowal W., Woźniczka J.: Strategiczne planowanie marketingowe. PWE, Warszawa 1997.
[2] Kees van der Heijden: Planowanie scenariuszowe w zarządzaniu strategicznym. Dom Wydawniczy ABC. Kraków, 2000.
[3] Kreikebaum H.: Strategiczne planowanie w przedsiębiorstwie. PWN. Warszawa 1996.
[4] Kotler Ph.: Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola. Wydawnictwo Gebethner & Ska. Warszawa 1994.
[5] Bąkowski W.: Wizja rozwoju przedsiębiorstw PKS. Przegląd Komunikacyjny 1996 nr 10.
[6] Kozubek P.: Zarządzanie zmianą jako czynnik rozwoju przedsiębiorstw pasażerskiego transportu zbiorowego PKS. Autobusy - Technika. Eksploatacja. Systemy Transportowe 2001 nr 1-2.
[7] Drucker R. F.: Zarządzanie w czasach burzliwych. Nowoczesność, Warszawa 1995.
[8] Bartusik K., Cabała R.: Metoda scenariuszy w planowaniu strategicznym. Przegląd Organizacji 1997 nr 2.
[9] Gierszewska G., Romanowska M.: Analiza strategiczna przedsiębiorstwa. PWE. Warszawa 1999.
[10] Krupski R.: Metody i organizacja planowania strategicznego w przedsiębiorstwie. Ossolineum. Wrocław 1993.