Notice: Undefined index: linkPowrot in C:\wwwroot\wwwroot\publikacje\publikacje.php on line 1275
Publikacje
Pomoc (F2)
[13235] Artykuł:

Analiza SWOT jako czynnik kształtowania strategii marketingowej przedsiębiorstw transportowych

Czasopismo: Transport. Prace Naukowe Politechnika Radomska im. K. Pułaskiego   Zeszyt: 1(10), Strony: 85-99
ISSN:  1230-7823
Opublikowano: 2000
Liczba arkuszy wydawniczych:  0.60
 
  Autorzy / Redaktorzy / Twórcy
Imię i nazwisko Wydział Katedra Procent
udziału
Liczba
punktów
Tadeusz Dyr50.00  
Paweł Kozubek orcid logo50.00  

Grupa MNiSW:  Pozostałe publikacje (niepunktowane)
Punkty MNiSW: 0




Streszczenie:

W artykule przedstawiona została jedna z metod analizy strategicznej wykorzystywanych przy budowie strategii marketingowych przedsiębiorstw – analiza SWOT. Zaprezentowano teoretyczne założenia analizy, a następnie przedstawiono wyniki jej zastosowania dla przedsiębiorstwa komunikacji miejskiej – MKP w Radomiu.




Abstract:

The paper presents one of strategic analyse methods useful during con-struction of marketing strategies for business – the SWOT analysis. The theoretical basis of this analysis is presents, as well as results of its intro-duction to the company of Urban Transport – MPK in Radom.



B   I   B   L   I   O   G   R   A   F   I   A
R. Kłeczek, W. Kowal, J. Woźniczka: Strategiczne planowanie marketin-gowe. PWE, Warszawa 1997.
K. Obłój: Mikroszkółka zarządzania. PWE, Warszawa 1994.
Ch. Forurnier: Techniki zarządzania. Poltext, Warszawa 1993.
G. de Sainte Marie: Kierowanie małym i średnim przedsiębiorstwem. Pol-text, Warszawa 1995.